środa, 15 stycznia 2014

Kilka słów o jamie spóźnionych cztery miesiące

Miał to zrobić Wachu, ale jest zbyt pochłonięty swoją nową zajawką - domowymi winami i kiełbasami. Trudno, to ja coś napiszę, zwłaszcza, że dostaliśmy propsy od kilku osób, co jest miłe.
Jam miał się odbyć w sobotę, ale rano stanęliśmy przed dylematem, bo wszystkie nasze telefony pokazywały deszcz wieczorem, a start miał być późnym popołudniem. I przełożyliśmy, choć niektórzy nas nawet zwyzywali, ale słusznie, bo park wyglądał o 19 tak:



Jako, że niedziela, to rozpocząć chcieliśmy wcześniej, niektórzy mają w końcu obowiązki następnego dnia. Udało się zacząć chwilę później. Zrobiliśmy rundkę po parku, za dobre sztuczki były talony na piwo/oranżadę, czasem dętka, a za coś na prawdę grubego, partsy do roweru. Leciała nielegalnie muzyka i grillowały się kiełbasy za pieniądze z podatków, a Bonus dostał rower. Czyli tak jak miało być. Pod koniec, jak już wiele osób wymieniło talony na browary, niewielu zostało do jazdy, głownie ci młodsi. Najlepszym widokiem dla mnie było, gdy zaczęliśmy zawijać co było do zawinięcia, jak koledzy bliżsi i dalsi, czy nowo poznani, siedzieli z browarami od nas, wszyscy uśmiechnięci. Szkoda, że zdjęcia nie zrobiłem, jak dla mnie o to w tym sporcie chodzi.


(zdjęcie: Kuba Banak, BunnyHop BMXMagazyn)

Trzeba też podziękować chłopakom od Bunnego i Sama za oranżadki i partsy, Decathlonowi za dętki i coś tam jeszcze, gminie za kiełbasę i GOSiRowi za nagłośnienie i za to, że nie mieli nic przeciwko.
Zdjęcia od Kuby z BunnyHop BMXMagazyn/Sam BMX tutaj.

P.S. kupujcie w Samie i jebać straż miejską


Górek.

czwartek, 26 września 2013

Piaseczno Jam 2013 już w sobotę!!!

W ostatnią sobotę września, czyli 28, z pomocą Sam BMX i BunnyHop BMXMagazyn oraz GOSiR Piaseczno, organizujemy jam rowerowy u nas na skateparku. Nie zawody - jam, nie będzie tu pierwszych i ostatnich miejsc, zrobisz fajną sztuczkę dostaniesz piwo od nas, a od Sama i Bunnego oranżadę albo jakiegoś rowerowego fanta. Dodatkowo za najefektowniejszy upadek, także jest przewidziana niespodzianka.



Sama formuła wygląda tak: robimy rundkę po skateparku, jeżdżąc przez jakiś czas na wydzielonej części. Obiekt nie będzie tylko do naszej dyspozycji, będą tam jak codziennie - matki z dziećmi na rowerkach, hulajnogi i zwykłe rowery, ale dzięki uprzejmości GOSiRu, kiedy będziecie się zabijać na danej części, nikogo innego poza nami na niej, nie będzie mogło być. Może zrobi się także klasyczny konkurs skoków przez tyczkę, ale to się okaże.

Jam zaczynamy o 15, jeździmy do wyłączenia oświetlenia, czyli 22. Potem bawimy się dalej, już bez rowerów. Podczas imprezy będzie rozstawiony grill i grać będzie muzyka.

Dla osób dojeżdżających aktualne info o pogodzie zapodamy na fb.

Serdecznie zapraszamy.

środa, 11 września 2013

Pocztówka z nad morza

Baltic Games 2013 już dawno za nami, więc zapodaję parę wakacyjnych fotek. Wyjazd był niezwykle bogaty w atrakcje, ale nie będę się rozpisywał, bo kto ma wiedzieć ten wie + jak ktoś nie pamięta co robił po pijaku to w przyszłym roku GoPro na szelkach na 24h i po problemie. Pozdrawiam KJ'a.
Jeśli chodzi o zawody to moim zdaniem poziom organizacji, jak i jazdy był niższy niż w zeszłym roku. BG2012 były na miarę Simpel Session, teraz mieliśmy imprezkę mniejszą, pod chmurą i na zajechanym parku. Ale przecież nikt tam nie pojechał dla zawodów... After w klubie "Bunkier" był zajebisty, kto nie był niech żałuje.


Słoneczny


Browary na plaży w Brzeźnie



Chłopaki zadbali o to, żeby każda chętna fanka mógła dostać naszą nową ładną naklejkę.


Bogdan, Tatol i Catfish na afterze



Wachu.